torsdag 1. mars 2012

Vårlig!


Disse bildene ble tatt samme kveld. Det var bare å snu litt på kameravinkelen, så ble det mange forskjellige himmelske bilder.


Nydelig med vårfølelesen. For hver dag blir det lysere og lysere nå. Snøklokkene blomster forsiktig innved veggen her og jeg vet at noen har funnet hestehov allerede. Jeg har vært på leting også, men enda har jeg ikke sett de gule herlighetene.


Det smelter det for fullt om dagen. Snøen er borte og nå er det isen som står for tur. Det sildrer og renner overalt. Grusveiene blir mer og mer sølete.”Så nå går isen sin vei”, sier vi. Ja, da den går av sted i vill fart.


Her om dagen møtte jeg noen av isbarna. De løp for livet så søla skvatt rundt dem. Nå er det om å gjøre å komme seg til Vinterland for å redde seg unna vårsola.De hadde ikke tid til å stoppe ordentlig, men bukket og takket for seg, vinket og ropte ”Adjø!” så det skikkelig runget i skogen. Våren har overtatt her. Bare nå ikke Kong Vinter kommer tilbake for å prøve å regjere i mars også?

Flere himmelske innlegg finner du HER!

7 kommentarer:

Malys krok sa...

Du får det til! Så utrolig koselig og morsomt! Foruten de flotte himmelbildene, ble jeg helt betatt av de isbarna! Flott fortalt! -Margit-

Anonym sa...

Kjempefint himmelsk bilde! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

Anonym sa...

Artig. Flotte bilder av himmelen. Det er en stund siden jeg var her inne, og her var det mye fine bilder. Ha en fin uke:)

Marie sa...

Vårlig og vakkert :)

Viola sa...

Hei! :)
Kong Vinter kom tilbake, i dag! Med masse snø, så nå er det helt hvitt her. Regner med at det ble hvitt til deg i dag også?

Hvilke nydelige bilder og samlinger! Så artig isformasjoner du har formet til, du verden! Snakk om å komme på det..

Nei--men våren stikker vel forbi? Tror kong Vinter ikke blir her lenge.. eller (hvem vet)

Klem fra meg! :)

Eva sa...

Nydelige bilder, og hvor morsomt med isbarna..
Tror våren kommer etter påsken her nord.. Vi har snø ennå, men ikke kjempemasse. Er meldt mildt nå fremover, så får vi se hva vi ender opp med..

Ha en fin dag!

Desirée sa...

For noen nydelige himmelbilder!

ha en fin kveld!