fredag 11. mai 2012

Vårglede!

HIMMELSK finner du her: http://petuniablogg.blogspot.com/2012/05/himmelsk-84.html
Petunia hadde glede som tema denne uken, og glede skal hun få. Denne uken har jeg gledet meg over en enormt fin måne!
Jeg har vært på tur til mitt barndomsrike helt nord i Østfold og der blomstret lønnen.
Våren hadde ikke kommet så lang der, så mange trær var fortsatt uten løv. Regnbygene dro forbi oss og vi kunne glede oss over sol, sol og sol!
Ja, jeg gleder meg over våren og håper alle dere andre også gjør det. God helg!

8 kommentarer:

SoF sa...

Så vackra vykorts-collage du skapat här.
Riktigt fint!

Tack/Trevlig helg!

Marit sa...

Fantastisk flotte bilder. :o)

Åsa sa...

Så himla fina bilder!! Jo, jag blir också glad av att se dem, glädje ska man dela med sig av;-)
Ha en fin helg!

Anne sa...

Herlig :)

God helg!

Birthe sa...

Nydelig vårlig bildeserie!

AnneKa sa...

Nydelige himmelske bilder du har her !!!

Unknown sa...

utrolig flotte bilder.åssen får du til å legge flere etter hverandre..6 stk, for eksempel.
jeg legger inn bare ett bilder,,veldig fint med mange nesten like bilder..lærer til min blogg

www.andersenellen.blogspot.com

velkommen til en titt.

Unknown sa...

utrolig flotte bilder og opplegg.