tirsdag 6. november 2012

Julegavelyspunkt

Lyspunkt? Det var et flott tema. Mitt lyspunkt i helga var at boken og ebooken om Dukkelisa er klar for salg. Jeg fant dukken på en søppeldynge i skogen for noen år siden og da jobbet min fantasi hardt. Jeg bar dukken med meg hjem i ryggsekken og nå bor den på hyllen i kjelleren. Historien er skrevet på norsk og engelsk og boken heter A Christmas wish. Her finner du nettstedet. Der kan du se noen sider av fortellingen med bilder og min andre bok om Nissen Anskar! 


Flere lyspunkt finner du her!

7 kommentarer:

Malys krok sa...

Så spennende! Vakker dukke du fant!
Så bra at du tok den med deg!
Skjønner godt at det måtte bli en historie av det, spesielt når det er deg! -Margit-

Annemor sa...

Fin dukke, kan være et skikkelig lyspunkt for noe.
God kveldd.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/11/06/lyspunkter/

Eva sa...

Virkelig en vakker dukke du fant, og hvor flott at du tok den med deg og at det måtte en historie til..

Ha en fin dag..

Elin sa...

Fengende historie, det er så man blir sittende og lure på fortsettelsen. Bra jobba! :-)

Malys krok sa...

Hei igjen!
Ville bare si at jeg har en liten utmekelse på bloggen, som jeg gjerne vil gi deg!
Ta den med om du vil! KLEM!
-Margit-

Viola sa...

WoW! har du skrevet en bok om den? du er virkelig god! :) skal se på linken etterpå..
dette hørte jo veldig spennende ut! det er godt vi har fantasien, så mye bra vi får ut av den..

Ønsker deg en god helg, klem fra meg! :)

Viola sa...

Har du hørt da du, for en GRIPENDE historie!! og det ser virkelig ut som hun ble litt kvikkere ved å bli reddet.. dette er jo en finfin barnebok, så kanskje kan man også få medfølelse for at man ikke skal slenge "brukte dukker" eller andre ting som er brukelig..
tro om de som eide den vil se boka en dag? det hadde jo vært STORT! :))