torsdag 1. november 2012

Tenn lys i november!

Rimelig mørkt om dagen etter at vi snudde den klokka. Men sånn er det bare. Vi har så vidt sett snøen på bakken, men den har regnet fort bort igjen. Jeg har vært i skogen  og plukket mose, kongler og kvister til dekorasjoner og kranser. Skogen var stille, ventende på vinterkulda.
Jeg stirret opp imot den grå himmelen og tenkte at bak skyene er det alltid blått!

Nå er det november og roen senker seg over naturen. Vi tenner stearinlys i kvelden og nyter vår kaffe. God helg.
Flere himmelske innlegg finner du HER!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Flott bildemontasje!!:))

Lotta sa...

Det "svarta" bilden i mitten är ju galet fin!

Marianne sa...

Flott og vakker høststemning!
Nydelig!

HansHB sa...

Pene høststemninger du viser her!

Laura sa...

so much beauty here!

Marie sa...

Vakker montasje :)
Så om det er mørkt viser du her at fint er det iallefall :)

Viola sa...

Du verden så mange vakre bilder og billedsamlinger du har her siden sist jeg var innom! =)

En fryd for øyet!

Og jeg ser dere har ikke manglet nedbør..
hvilken utrolig vakker solnedgang!
og så likte jeg det bladet som flyter i vannet og soppen på trestammen ved siden av! :)