onsdag 12. februar 2014

Dyrke...


I fjor på denne tiden av året hadde jeg akkurat kommet hjem fra Kenya. Den turen ga mange gode minner i form av både opplevelser og foto. Etterpå har jeg drømt om å gjøre litt mer ut av bildene. Først ble det tegninger.Denne helga fikk jeg låne graveingspennen til yngstesønnen. Ja da, jeg har min egen også, men den er så mye svakere. Kan tro jeg har hatt det gøy, men det vibrerer godt. Fingrene dirrer i mange minutter etter en økt. Men jeg har "dyrket " fram noe fint synes jeg.

Det er for tidlig å dyrke noe ute enda, men fra hodet på løvene vokste det fram de vakreste kruseduller som minnet meg om erteblomster.Når jeg først var i gang ble det et dameansikt på en vase også. Krusedullene vokste fram som nye greiner om våren.


Det ble gravert på både det ene og det andre. Om kvelden tenner jeg lys nede i krukkene og koser meg. Ikke et glass står trygt hos meg så lenge jeg får låne denne graveringspennen. Så her "dyrkes" det fram litt av hvert.

6 kommentarer:

Annemor sa...

Dyktig gjort og flott fotografert
Utedyrking må nok vente :)
Ha en deilig onsdag.
Mormor

Bitte sa...

oj, vilket hantverk och vilket tålamod du har. Väldigt tjusigt graverat.

Monica o Jacob sa...

Riktigt fint;-)
Ha en skön kväll

Freja sa...

Superläckert, vilket fint hantverk!

jorunn`s Fristed sa...

Blir så imponert jeg.. Wow for en kunstner du er ♥

B i r g i t t a sa...

Röstningen är påbörjad - Lycka till!