onsdag 21. mai 2014

Jeg går og går!


Hva har dette bildet med fotarbeide å gjøre? Men for å koke kaffe, steke pannekaker og ordne i hagen må man jammen bevege seg. Føttene går og går mellom de forskjellige gjøremål.

I går kveld var jeg ute og gikk en tur i nærheten. Herlig å se hvordan linerla trippet på en stolpe, lamungen gikk for å finne sin mamma, og katten den hadde visst gått nok. Overalt er det stier jeg kan følge og det er fotarbeidet til mennesker og dyr som har skapt de fine veiene innover i skogen. Veier jeg kan vandre på mine føtter og nyte forsommeren.


Flere innlegg om FOTARBEIDE i Onsdagsteama finner du HER!

13 kommentarer:

Violen sa...

Vårt allra vanligaste fotarbete, att använda fötterna för att förflytta oss! Idag visar du många fina bilder!
Ha en bra dag!

Herr Nilssons Fru sa...

Oh jag vickade lite på tårna i mitt fotarbete genom dina fina bilder.

Anonym sa...

Åh så många fina bilder, klart det kräver fotarbete att kunna få tag på allt det vackra och goda :-)

jorunn`s Fristed sa...

Må bare si det at jeg elsker dine bilder ♥ stemning og fortelling rundt!

Anitas Malta sa...

Så sant !! Vi använder ju våra fötter vart vi än går ;-) Fyndigt tänkt och så jättevackra bilder i dina collage.

Freja sa...

Stigar, det är gediget fotarbete om nått!

Malys krok sa...

Så vakkert hos deg! Den koppen var virkelig bedårende, og så fint med blomsten på fatet. Flott er det med slikt fotarbeide som du skriver om. Godt å gå! -Margit-

Anne sa...

På en eller annen måte er vi i bevegelse på en eller annen måte heldigvis :-)

Å skal si du frister med dine første bilder her.... sukk... og buksene her som strammer så...

Eva sa...

Er virkelig godt å kunne gå på alle de stiene som vi vitterlig kommer over på veien...

Flotte bilder, og jeg synes det så godt ut med pannekaka og bærene og kaffe attåt..

Ha en fin kveld..

tofo103@yahoo.no sa...

Masse fotarbeid her;)
De pannekakene så fristende ut!

Stien vitner om "kolletivt felles fotarbeid" ;)

Klem!

Turid sa...

Masse fotarbeid her;)
De pannekakene så fristende ut!

Stien vitner om "kolletivt felles fotarbeid" ;)

Klem!

Viola sa...

Ja det er jo sant det.
Den pannekakeretten fristet kan du tro! :) vakre bilder, vakker natur og vakker fortelling! :)

anemonen sa...

Det blev ett mycket fint fotarbete av dig. Njöt av dina fina bilder.