tirsdag 23. desember 2014

Gledelig jul!


Gledelig jul til store og små, kanskje nissen kommer og banker på?

Her forbereder jeg julebordet med kvister, lys og blomster. I morgen skal det være fullt rundt bordet, og vi gleder oss.

Juletreet er tent og vi koser oss på lillejulaftenskvelden. Jul er for meg hygge, ettertanke og vemod.

Tankene går tilbake til barndommen på gården hjemme, lyden av hesten med dombjeller, familie, naboer og hygge. Jeg er heldig å ha massevis av gode minner jeg kan ta fram. Nå skaper vi nye med de neste generasjonenen, det er også fint. Ønsker dere alle en riktig god jul. Må den bringe dere glede og gode minner.

4 kommentarer:

Elin sa...

God jul! Ser fint pyntet ut hos deg.

Rune Sveinsgjerd Karlsen sa...

Hei
Du legger mye arbeid ned i julen men så blir det jammen meg flott og ser jeg:-)
Ha en riktig god og fin jul!:o)

Mvh Rune

hagen vår sa...

Vakker julestemning du har laget.
Ønsker deg en riktig god jul! Anne

Eva sa...

Nydelig julebord og stemning hos deg! Håper du koset deg sammen med dine i går og koser deg videre med julen. Så hektisk som det har vært er det jo godt å koble av litt nå!

Varm hilsen i fra nord..