søndag 7. desember 2014

Kakebokser


Helgeglede for meg denne gangen, er småkaker og kakebokser. Jeg har noen favoritter! Kokosmakroner bare må jeg ha. Det samme med marengsstjerner og kjeks med sjokoladebiter.

Nordlandslefser har jeg også bakt, og de ligger i frya og venter på jul!

Men småkakene skal ned i bokser, glass og krukker. Jeg har visst for mange bokser, men hva gjør det? Jeg kan jo variere hver jul etter smak og lyst. Tre slag på plass sammen med lefsene da. Nå venter krumkakene og kanskje smultringer. Kos deg videre i advent. Flere helgegleder finner du HER!

6 kommentarer:

Furulunden sa...

Så koselige bilder til hageglede du har delt :)

Eva sa...

Skal si du er produktiv med kakebaksten!! Går det i 7 slag hos deg? Har igjen å lage krumkake, og vet ikke om det skal bli mange slagene for det spises så lite i romjula..

Flotte bilder du har tatt! Her hos meg blåser det og regner. Sørpete og isete veier.. Frister lite og være ute da..

Ha en fin 2 advent..

Varm klem i fra nord..

hagen vår sa...

Hei! Her var det mye julestemning, deilig. God søndag! Anne

Vivishagerom sa...

For en herlig helgeglede, med masse julestemning og kaker.
Tusen takk for at du deler din glede. Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

Klem vivi

Annemor sa...

Flittig,flittig. Det dufter nok jul hos deg.
Ha en flott søndag :)
klem

amo sin blogg sa...

Her var mykje gode kaker, nokre heilt nye for meg.
F eks marengshjerter.
Mange fine kakebokser har du.
Eg har laga krumkaker og lure på kva anna eg skal lage.
Helst noko utan egg som alle i fam kan ete.

Førjulsklem.