lørdag 21. mars 2015

Forberedelser.


































Ukas helgeglede må vel være litt påskeforberedelser! Eldste barnebarnet har vært her, og da ble det litt produksjon av godsaker. Visst har vi smakt også.

Tiden går så fort og det er visst på tide å plukke fram litt etter litt av påskepynten hos meg. Noe har jeg laget, noe er fra da ungene var små, boksene med haner er nugattibokser som mamma har malt og noe har jeg kjøpt. Alltid koselig å ta det fram igjen i våren.

 Dette får være min HELGEGLEDE denne gang. Flere innlegg om temaet finner du HER!



9 kommentarer:

Rita sa...

Så utrolig koselig :) du er en mester til å lage det fint. Stor klem

Vivishagerom sa...

Hei
Så flott påskepynt, og jeg er så glad i slike gulefarger nå. Vi trenger det etter en vinter.
Tusen takk for en flott og påskerik helgeglede.

Klem Vivi

Refleksjon på livsvegen sa...

Så masse flott!

God helg :-)

amo sin blogg sa...

Koselege ting du har leita fram.
Kjekt med tradisjonar, og ta fram det barn og barnebarn har laga. Eg trur faktisk dei ser etter det same kor gamle dei er :)
God søndag frå Anne-Mari

Inger Marie sa...

Kjempeflott påskepynt!
Flott helgeglede:)

Unknown sa...

Så hyggelig med besøk, ja alt ligger til rette for at dette skal bli vellykket.
Så koselig påske og vår-stemning det er hos deg.
God ny uke til deg.

Meta sa...

Ja du Påsken närmar sig och det är så kul att få dela den med barn och barnbarn Många fina påk saker du visar
Ha en fin vecka också
Kram Meta

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Som dagene går ja.... snart påske igjen med kyllinger, egg, lam og harer. Tror dette er siste påske jeg har innlegg om påske, har brukt opp alt, innbiller jeg meg.
Det er jo koselig å pynte da. Kjøpte ei nye perlehøne i Cape Town i høst. Den fortjener å bli foreviga på bloggen.
Påskeknasket deres ser veldig godt ut, vel jobba.
Ha flott uke ;:OD)

Eva sa...

Skal si at du får påskestemningen fram her! Hvor koselig at du har barnebarnet på besøk og lager ting sammen med. Må se etter litt påskegult i butikkene og pynte litt jeg også.

Ha en fin mandag og uke!

Varm hilsen fra nord