mandag 11. mai 2015

Hei igjen!



Det har blitt dårlig med blogging her inne i det siste, men sånn er det fra tid til annen. Våren er her for fullt og det er herlig. Lamungene har blitt sluppet ut nede på gressbakken, og jeg har fått noen bilder  av dem allerede. Koselig med sauer på beite for oss som er ute og går tur!

Jeg har plukket strutsebregneskudd og spist det med kokt egg og brød. Neslesuppe ble det også.


Det er liv overalt.





I år får Magnolian min blomster, men det tar lang tid for dem å springe ut. Gleder meg til den slår ut i fullt flor. Håper dere alle nyter dagene i våren med iver og glede.

Så hos meg er det FULLT av vår!
Flere innlegg i Tirsdagstema finner du HER!

10 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Mmm, jeg er veldig glad i suppe, men har aldri prøvd neslesuppe=) Fin kveld til deg=) Vibeke

Vivishagerom sa...

Hei
Så mange flotte bilder. Alt ser så utrolig koselig ut.

Klem vivi

Marit sa...

Så koselig med små lam! De er så søte :)
Flott magnolia!

Eva sa...

Godt at det ikke bare er meg som har hatt bloggpause. Men noen ganger trenger man det. Skjer jo mye og det er ikke alt man rekker og bli med på.

Flotte bilder, og skjønne lammene!

Varm hilsen fra nord.

Cecilia Artista sa...

Hos dig är det verkligen fullt av vårtecken! Så härligt!

anemonen sa...

Så många härliga bilder du visar.

Mias Mix sa...

FULLT med fantastiska bilder! Härligt!

amo sin blogg sa...

Så fine bilde du har av din fulle vår.

Paula i pörtet sa...

Fantastiskt vackra vårfoton du visar, full poäng!

Malys krok sa...

Det var noen fortryllende lam du fikk bilder av! Så koselig! Ja våren byr sannelig på litt av hvert, men jeg er ikke glad i noen form for suppe...
Fine vårbilder. -Margit-