tirsdag 17. januar 2017

Vintervakkert.

Når man ikke har snø, så er rim en glede!

Som små stjerner pynter rimfrosten overalt i januar.


Sola skinner i dag også fra skyfri himmel.

Jeg har frosset ned vann i melkekartonger og laget mine egne skulpturer i kulda.

Når man ikke har en skikkelig vinter så man kan lage snølykter og engler i snøen, får man finne på noe annet. Ordet for tirsdagsteme er lämplig, på norsk kan det vel bli aktpågivende. Synes det passer fint her til is. Is er vakkert, men å gå på den kan være skummelt om man ikke vet at den er trygg. Vært forsiktig i disse tider. Flere innlegg i TIRSDAGSTEMA finner du HER!

6 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Så vakre vintermotiv du har fanga.
Snø er igrunnen flott, når den får ligge i fred ;)
Her var det så fint i to-tre dagar, i natt kom regnet,
i dag er det blankis og vått.
Men slik er det å bu på Vestlandet.
No har eg sett i gang med å bake grove rundstykker,
kjekt å gjere noko nyttig innandørs.

Fin tysdag frå Anne-Mari

Klimakteriehäxan sa...

Fantastiskt fina vinterbilder!

Paula i pörtet sa...

Njuter av dina fina vintervyer, lämpligare bilder finns inte denna årstid. Jag är en vinterälskare!

Turid sa...

Nydelig!
Klem fra Turid.

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg vakkert!

Det å ha evne til å sjå sjarmen i alle årstider er viktig.
For meg er det godt at det lysnar :-)

Tove Steinbo sa...

Jeg blir helt satt ut av dine bilder. Du må ha utstilling! Flere må få se disse bildene!
Hilsen Tove