fredag 27. april 2018

Kvister.

Den gamle kvistdamen fikk hilse på hesten min før hun la seg til ro i naturen. Dessverre varer ikke disse kvistfigurene evig. Damen var helt sprø etter år i sol regn, vinter og kulde.
Koselig med kvistarbeider i våren. Snart springer bjørka ut, og da er muligheten over, til det blir løvfall i høst en gang.

Fingrene blir slitne av dette, men det er gøy. Heldige meg som har en herlig bonde som skaffer meg litt bjørkekvister om jeg spørr. Nå har mamsen fått frisket opp bukken sin, jeg har fått meg hest med man, et kvitshjerte og en hane. Flere kvister har jeg igjen, så det blir nok noen timer til med ståltråd og såre fingertupper.God helg.

6 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

De er jo så flotte. Du får det til!
Jeg ønsker deg en flott vårhelg. Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove og ha en vakker helg! :)

amo sin blogg sa...

Wow, så flinke du er !!
Kunstnar !

Ynskjer deg fine maidagar.
Klem

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Amo! Fint med materialer fra skogen som er helt gratis. Nyt dagene i mai! Klemsiklem :)

StampedByBibi sa...

WOW, så utrolig kult!! Dette fikk jeg lyst til å prøve, men tror jeg trenger hansker for å beskytte fingra ;-) Tusen takk for inspirasjonen! ♥

naturglede/Randi Lind sa...

Hei StampedByBibi! Ja, det hadde vært fint med hansker, men da greier ikke jeg å jobbe med kvistene. Man får litt skitt på fingrene, men det er det verdt!!! Lykke til om du forsøker deg :)